Trusteed

Pogledaj video

Ko su tačno influenseri i koliki je stvarno njihov uticaj?

Trusteed platforma će pokazati. Ovo softversko rešenje povezuje influensere i marketinške agencije, ubrzavajući proces kreiranja kampanja i njihov uspeh, i tako doneti koristi obema stranama.

Suština projekta

Trusteed je platforma koja povezuje osobe koje imaju dosta pratilaca na društvenim mrežama (influensera) sa agencijama i firmama koje reklamiraju proizvode i usluge preko njih. Influenser marketing je trenutno najefikasniji vid marketinga koji su počele da koriste kompanije iz svih sfera. Setite se samo kako ste saznali za novi kafić, izabrali novu igricu ili se odlučili za baš taj karmin. 🙂

Koju potrebu ova inovacija rešava?

Marketinške agencije koje vode veliki deo kampanja za firme, kao i firme i preduzetnici koje koriste influenser marketing, odnosno preko ljudi uticajnih među svojim pratiocima reklamiraju proizvod ili uslugu, suočavaju se sa problemom pronalaska prave osobe za to. Osoba čijim savetima verujete u izboru telefona, jer je u tome stručna, neće biti jako korisna za kampanju u kojoj se promoviše novi parfem.
Sa druge strane osobe koje nam svakodnevno daju mnogo korisnih i besplatnih informacija na svojim društvenim mrežama – influenseri, imaju problem da se povežu sa odgovarajućim firmama, jer niko od njih ne želi da reklamira nešto o čemu ne zna ništa i što njihove pratioce ne zanima.

 

Šta vas je motivisalo da razvijate inovaciju?

U toku razvoja ideje za mesindžer aplikaciju za tinejdžere, koja je trebala da bude reklamirana preko influensera, došli smo do velikog problema kako da pronađemo prave ljude za to. Nijedno od postojećih rešenja nam nije pomoglo. Nakon toga smo shvatili da je upravo ovo problem sa kojim se suočavaju sve firme i koji je potrebno rešiti. Tako je nastao Trusteed, platforma na kojoj se spajaju influenseri od poverenja i firme kojima su oni potrebni.

Inovacija u tezama

  • Platforma na kojoj se spajaju influenseri sa firmama po tome ko su njihovi pratioci. Ako su firmi potrebne ženske osobe od 25 do 30 godina u Novom Sadu zainteresovane za putovanja, Trusteed će vam pokazati ko su ljudi koje one prate i kojima veruju.
  • Autentičnost pratilaca je ono što Trusteed prvo proverava za svakog influensera kako bi se potpuno eliminisali plaćeni pratioci.
  • Instagram analitika, odnosno struktura pratilaca kao i odnos lajkova, komentara i broja pratilaca su dostupni pre nego što kontaktirate influensera za saradnju.
  • Rast broja pratioca, hashtagovi koji su najuspešniji i mnogi drugi indikatori su na klik od vas kako bi influenseri imali što uspešnije profile.
  • Vreme koje je najefikasnije za vašu novu sliku ili stori dobijate direktno od nas.
  • Zarada influensera je ono što im omogućava da nastave da prave te super fotke i da nastave da nam pišu o stvarima bog kojih ih pratimo. Trusteed im omogućava da lako dodju do firmi zaintersovanih za saradnju.
  • Udruživanje influensera u grupe kako bi zajednički ponudili svoje usluge firmama.

 

O inovatorima

Nikola je student četvrte godine Fakulteta političkih nauka. Ima iskustva u sferi medija, digitalnog marketinga i IT-a. Bavi se razvojem pametne gradske mreže u Beogradu.

Stefan je student četvrte godine Ekonomskog fakulteta u Beogradu, finansijski direktor organizacije SEFA. Interesuju ga finansije i preduzetništvo.

Dijana je student druge godine Ekonomskog fakulteta u Beogradu, član AIESEC-a i studentske organizacije Grupa za SPEKOF.

Osim članova tima koji su aplicirali na Generator Fluo, Trusteed čine i Petar i Bojan.

Petar je osnovne i master studije završio na ETF-u u Beogradu. Trenutno profesor programiranja u Matematičkoj gimanziji u Beogradu.

Bojan je student četvrte godine Matematičkog fakulteta u Beogradu. Iskusan u kreiranju video igara i razvoju algoritama.

Glasajte za svoje favorite!

Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 30. maja.

Broj glasova 187
Inovaciju prijavljuje neformalni tim

Trusteed

Generatoru Fluo su se priključili mnogobrojni partneri koji podržavaju, promovišu i nagrađuju inovacije specijalnim nagradama :

I skoro 70 fakulteta i Univerziteta i studentskih organizacija!

Da biste glasali, prijavite se sa svojim Facebook nalogom: